Friday, December 3, 2010

Albert and Mina ROE 40th Wedding Anniversary (20 Oct 1940)


"Roes Were Honored on 40th Anniversary." Image courtesy of Verla Williams.


Albert and Mina ROE 40th Wedding Anniversary. Image courtesy of Verla Williams.


Albert and Mina ROE family (20 Oct 1940). Image courtesy of Verla Williams. Front: Gordon Blakey, Roland Graves, Lyla Brown, Verla Blakey, Averland Blakey, Eunice Brown. 2nd: Ella (ROE) Graves, Agnes (ROE) Blakey, Mina ROE, Albert ROE, Emma (ROE) Teigen. 3rd: Elaine Graves, Verland Blakey, Clara Hoganson, Randi Nelson, Lillie Lien, Julia Teigen, Alfred ROE. 4th: Emma Brown, Mable Hoganson, Elise Lehmann, Herman Nelson, Joel Brown, Bruce Graves, Asley Lien.


Albert and Mina ROE with their daughters and grandchildren. Image courtesy of Verla Williams. Front row: Gordon Blakey, Roland Graves, Averland Blakey. Middle: Mina, Albert holding Verla Blakey. Back: Elaine Graves, Ella Graves, Agnes Blakey.

No comments: